יום שבת, 25 ביולי 2015

אוף........ כמה שזה ממכר.....

למזלי, זכיתי בחתנים נפלאים.
אחד מהם הודיע לי לפני זמן מה שהוא העביר אליי סכום כסף דרך ה- PAYPAL  (זהו עסק מסחר אלקטרוני המאפשר העברת כספים וביצוע תשלומים באמצעות אתר אינטרנט- חוסך מלתת כל פעם מחדש את פרטי כרטיס האשראי שלך ועוד).

"עשי בו כרצונך, קני לך ולנכדים חומרי תפירה, סריגה..."

וואו, איזה כיף. לא לקח לי יותר מידי זמן ואני כבר מזמינה דרך הרשת חומרים שניתן לשלם דרך הפייפאל.

האתר הראשון היה של ATTIC24  אני משוטטת בו מזמן, וזאת הייתה הזדמנות מצוינת לרכוש ממנו חוטי סריגה.

אחרי שתפרתי מס' שמיכות טלאים לתינוקות, הנכדים שגדלו בינתיים, יזכו בשמיכות צבעוניות סרוגות קרושה.

הזמנתי דרך לוסי-בעלת האתר והחנות האינטרנטית, חבילה מוכנה שהיא מוכרת, הכוללת 15 חבילות חוטים בצבעים שונים (הפעם בחרתי חוטים בצבעי הים),

החוטים נמכרים ע"י  חב'  STYLECRAFT    פרימיום אקריליק 100ֵ% (מיוצרים בתורכיה).




נסרגים במסרגה מס' 4 שנחשב לעובי בינוני, זו הזדמנות להבהיר כי החוטים בחו"ל נחלקים לפי עוביים שונים ואלה חלק מהם:  המספרים שונים מעט ממדינה למדינה, גם מספור המסרגות, כמו אוסטרליה, אנגליה, ארה"ב.

(sport weight (Sport, Baby -  לשימוש במסרגות בחו"ל B-E ולפי השיטה המילימטרית שלנו 2.5 -3.
(Double Knitting  (DK - לשימוש במסרגות בחו"ל  E-G ולפי השיטה המילימטרית שלנו 4.5 -3.5.
( Worsted Weight  ( Afghan, Aran - לשימוש במסרגות בחו"ל  I-J ולפי השיטה המילימטרית שלנו 6 -5.

DK הוא הסימן הפופולרי הנפוץ ביותר בעולם.


14 שורות נסרגו כמה עוד נותרו?


בתי שאלה אותי כיצד אני יכולה לסרוג בחוטים כאלה בקיץ?  באמת, באמת, אין כל בעיה, החוטים כל כך נעימים, המסרגה כל כך נוחה, ( של חב' CLOVER), וההנאה מושלמת.

לחבילת החוטים מצורפות הוראות באנגלית בליווי תמונות מדגימות - השמיכה בדוגמת גלים.

פשוטה וקלה לסריגה, חוץ מזה שכל שתי שורות יש להחליף צבע, אבל זה גם כייפי ומאתגר.

גודלה של השמיכה מותאמת לשמיכת יחיד - 110 על 180 ס"מ, בערך.

213 לולאות לשורת הבסיס  על 168 שורות.

כבר ציינתי והחמאתי ללוסי ב"פורום סריגה" של "תפוז". החבילה נשלחה מאנגליה לאחר שהוזמנה ביום ששי וביום שלישי הייתה בביתי.

אני כל כך מרוצה, שהיום הזמנתי חבילה נוספת בצבעים ורודים, אדומים כתומים ועוד.

נראה מתי אסיים את השמיכה הראשונה, ומקווה שעד החורף הקרוב, אסיים גם את השמיכה השנייה.

מקווה שעשיתי גם לכם חשק, אולי אין צורך כי אתם כבר בתוך זה....

סריגה נעימה!

 שמיכה ראשונה שסיימתי



והנה השמיכה השנייה,

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה