יום חמישי, 13 בדצמבר 2012

בשעה טובה!  

פתחתי לי בלוג משל עצמי.
זמן רב שאני מעוניינת בכך, ומשום מה הדברים נדחו.

בתקופה האחרונה אני מוצאת עצמי יוצרת המון....

כל מיני אירועים טובים קורים על הדרך וזו סיבה טובה ליצור.
לפני מספר חודשים נולד לנו נכד חדש הראשון לבתי התאומה וכך נוצרה סיבה טובה להתחיל לרכוש בדים וחוטים
ולהכין לו "חבילה" להתפאר בה.

חלק מהדברים נרכשו מוכנים ב "CARTERS" , איך אפשר בלי הפיג'מות שלהם? האמת, הן כיפיות באמת.

הנה הקישור לאתר שלהם:   http://www.carters.com/

נכון שהם בארה"ב, אבל אם יש דרכים להביא אותם ארצה דרך צד ג', אז בהחלט כדאי.


פיג'מות טריקו וכותנה
רביעיית שמיכות פלנל




גם לארץ הם הגיעו ונמכרים ברשת H&O, אך אין מה להשוות במחיר ובמבחר וחבל!

תגובה 1:

  1. היי אריאלה, האם אני יכולה להזמין אצלך שמיכת טלאים לנכד הראשון העומד להיוולד לי? ראיתי הרבה עבודות שלך שמוצאות חן בעיני. מיכל

    השבמחק